O nama

Keune Adriatic d.o.o. generalni je zastupnik za Keune Haircosmetics BV za Hrvatsku i dio velike grupacije nizozemske kompanije Keune Hair Cosmetics koja svoje podružnice ima u Nizozemskoj, Americi, Belgiji i Francuskoj. Osim na području Hrvatske, Keune Adriatic d.o.o. djeluje preko „kćerinske tvrke“ u Sarajevu za područje Bosne i Hercegovine te u Ljubljani za područje Slovenije, a preko subdistributera distribuira Keune proizvode na područje Kosova, Srbije, Makedonije i Mađarske.

Tvrtka Keune Adriatic d.o.o djeluje na ovim prostorima 26 godina i primjer je uspješnog poslovanja, a marka Keune je od samog dolaska na tržište do danas najprodavaniji kozmetički brand za kosu na frizerskom tržištu.

gosp. George Keune i gosp. Berislav Pećanić na proslavi 20 godina uspješnog poslovanja kompanije u Hrvatskoj

Osim na frizerskom tržištu, uski dio Keune asortimana dostupan je i u maloprodaji.

Centrala kompanije i logistički centar nalazi se u Zagrebu i proteže se na 1600 m2.

Prema istraživanju, Keune brand se pokazao kao najviše korišten brand u frizerskim salonima te najprepoznatljiviji kozmetički brand za kosu u Hrvatskoj, a Keune Tinta Color naprodavanija boja u tubi u cijeloj zemlji.

Razlog tome je, osim izuzetne kvalitete proizvoda i jaka logistička podrška prodajnim predstavnicima, najmoderniji sistemi narudžbe i prodaje te brza i uredna dostava (tvrtka ima preko 25 dostavnih automobila te se koristi i dostavnim službama za što ekspresniju dostavu.

Kako je naša misija i edukacija frizera, tvrtka također ima jaki edukacijski sistem te edukacijski centar u vidu Keune Akademije koja se proteže na 300 m2.

Keune Akademija 

Tim Keune Akademije je nezaobilazan kada su u pitanju frizerska događanja i modeni eventi.

Cilj Keune Akademije je unapređenje stručnih frizerskih vještina i kreativnosti, upoznavanje s najnovijim trendovima u svijetu profesionalnog frizerstva te pravilna primjena Keune preparata u frizerskim salonima.

U prilog popularnosti branda i prodajnim rezultatima govori i činjenica da kompanija ulaže znatna sredstva u marketing. Dugogodišnje zaštitno lice kompanije je napozntiji hrvatski glumac i televizijski voditelj popularnog kviza Tko želi biti miljunaš- gosp. Tarik Filipović. Gospodinu Filipoviću se u promociji pridružila i supruga Lejla, nekadašnja vrlo uspješna manekenka i miss Hrvatske te druga pratilja Miss svijeta.

Keune Haircosmetics

Danas je Keune Haircosmetics jedna od najvećih multinacionalnih kompanija koja se bavi isključivo kozmetikom za kosu, a koja je u obiteljskom vlasništvu.

Uspješnost ovog branda nije slučajnost, već rezultat preko 95 godišnje tradicije u proizvodnji kozmetike za kosu koja vodi računa prvenstveno o:

  • visokim kriterijima kvalitete proizvoda koja je rezultat suradnje frizerskih stručnjaka i visokoobrazovanog kadra iz područja kemije, mikrobiogije i farmacije.
  • Svi Keune proizvodi proizvode se i kontroliraju isključivo u u tvornici Keune u Soestu blizu Amsterdama, gdje se visoka kvaliteta proizvoda kontrolira u najmodernijem hi tech laboratoriju za kozmetiku u Europi.
  • Svaki proizvod testira se i u svim Keune svjetskim centrima, gdje frizerski stručnjaci testiraju proizvode i ocjenjuju njihovu primjenu i kvalitetu.
  • U procesu proizvodnje inzistira se na upotrebi aktivnih prirodnih sastojaka; kao što su ekstrakti biljaka i eterična ulja kada god je to moguće. Tako da su UVA i UVB filteri koje sadrže Keune proizvodi na prirodnoj bazi.
  • Keune proizvodi su visokokoncentrirani i sadrže veliku količinu njegujućih sastojaka što rezultira zdravom kosom.
  • U cijeli proces proizvodnje je uključen i gosp. George Keune koji osobno nadgleda svaki korak u kreiranju novog proizvoda: od procesa proizvodnje do dizajna pakiranja.
  • Visoka kvaliteta omogućila je plasman Keune proizvoda u preko 65 zemalja svijeta; od Amerike, preko Europe do Azije i Afrike. To pokazuje da Keune svojom širokom paletom od preko 400 proizvoda pruža
  • mogućnost tretiranja svih tipova kose bez obzira na podneblje i životni stil.
  • Nezaobilazni dio poslovanja Keune kompanije je visokorazvijena ekološku svijest i zaštita okoliša.
  • Tvornica se proteže na 20 000 m prostora i zapošljava preko 350 osoba, među kojima i osobe s poteškoćama u mentalnom razvoju.

Upravo na ovaj način Keune je od ranih početaka dio organizacija diljem svijeta koje nastoje pomoći socijalizaciji osoba s poteškoćama u mentalnom razvoju.

Iako posluje globalno, Keune svoju tvrtku i distributerske centre smatra dijelom obitelji, a ne korporacije.

Zbog toga tvrtka prije svega stavlja naglasak na vrijednost ljudi u kompaniji te stvara kulturu međusobnog poštivanja i uvažavanja što rezultira jak timski rad, otvorenost u odnosima i veliku motivaciju za postizanje iznimnih rezultata.

Preko 95 godina posvećenosti