support your salon

Za našu obitelj frizerskih partnera i prijatelja.

Kao što smo prije naveli, trenutno doista živimo u situaciji bez presedana, koja ima utjecaj na naše privatne živote jednako kao i na ekonomiju, međutim nećemo dopustiti da nas to omete u onome u čemu smo najbolji, a to je naša strast prema kosi. S time u vidu, želimo vam se svima zahvaliti na nevjerojatnom odazivu na našim edukacijskim webinarima na kojima radi naš tim edukatora i gostujući umjetnici.

Doista smo istinski zahvalni za takav veliki angažman tijekom ovog teškog perioda. Vi također imate istinsku strast za edukacijom, što smo mogli vidjeti kroz mnoge povratne informacije koje smo dobili tijekom Travnja. Želimo zahvaliti našem edukacijskom timu i gostujućim umjetnicima što su svoje vrijeme posvetili kako bi 'vratili' industriji. Budući da je posjećenost webinara izuzetno velika, u planu nam je ponuditi vam više live webinara. Uzimajući u vidu povratne informacije koje ste ljubazno podijelili s nama u anketi, planiramo također i nove webinare koji bi zadovoljili vaše individualne potrebe.

Također bismo željeli zahvaliti klijentima koji su odvojili vrijeme da ispune našu online anketu, imali smo nevjerojatan odaziv. Posebno vam se želimo zahvaliti na vašoj transparentnosti, obećajemo da nećemo samo slušati vaše konstruktivne i inspirirajuće povratne informacije, već ih i pretočiti u odgovarajuća djelovanja, kako bismo vam pružili što bolju podršku u ovim izazovnim vremenima.

Dok su mnogi od vas poduzeli odgovarajuće mjere kako bi zatražili državnu potporu i ostali u stalnoj komunikaciji s vašim osobljem i klijentima, postojao je i element 'Straha' od nepoznatog, u smislu koliko dugo će ova situacija trajati i kakav će biti njen dugoročni utjecaj na poslovanje. Za druge, postoji realan i opravdan strah i zbog takvog, pozivamo vas da nam se obratite odmah! Slobodno nazovite svojeg prodajnog savjetnika ili izravno člana našeg upravljačkog tima. MI doista brinemo o vama i vašem poslovanju i želimo pomoći gdje možemo!

Link -Preporuke za rad frizerskih salona i brijačnica tijekom epidemije COVID-19

Zajedno smo u ovome i zajedno ćemo izaći još jači, dok pronalazimo nove kreativne načine za usluge za naše klijente kako bi oni i dalje izlazili iz vaših salona prekrasni i s osmijehom na licu.

Budući da vrata svojih salona ponovno otvarate u Ponedjeljak 4 svibnja, bez znanja o konkretnim mjerama, s velikim ponosom i povjerenjem konstatiramo da su se mnogi od vas već dobro pripremili za ponovno otvaranje. Bravo!!!

U skladu s time važno je podsjetiti se na važnost koju trebamo staviti na;

  1. Savjetovanje s klijentima. Ovo je od najveće važnosti u današnjem novom načinu rada. Prije svega, klijenti trebaju znati da ste poduzeli sve moguće mjere kako bi se osiguralo da se oni osjećaju sigurno i zaštićeno u vašem salonu. Nakon što im to osigurate, morate ih impresionirati cjelokupnim procesom savjetovanja klijenta.
  2. Zakazivanje termina. Gledajući različite mjere usvojene u Europi za frizersku industriju, jedna stvar koja je jasna je maksimalni broj klijenata koje možete primiti i koji mogu/ne mogu čekati u salonu. Precizno određivanje trajanja termina po klijentu bit će ključno za izbjegavanje potencijalnih razočaranih klijenata koji će morati čekati izvan salona ili otići.

Zapamtite, i oni će, poput vas, biti istovremeno uzbuđeni i nervozni prilikom povratka u vaš salon, pa se pobrinimo da im pružimo prekrasno iskustvo, istovremeno poštujući i pridržavajući se mjera "Socijalnog distanciranja".

Dok otvarate svoja vrata, svjesni smo i nekih neposrednih pitanja koja možda imate za vašeg dobavljača;

  • Trebam zalihu ali imam dugovanje koje moram platiti? Mogu li još uvijek naručiti ili moram prvo platiti nepodmireni račun prije nego što dobijem robu?

Ako imate nepodmireni račun s rokom koji je prošao, vaš prodajni savjetnik trebao vas je već kontaktirati da se dogovorite o 'planu otplate'. Naš fokus sada je osigurati vama i nama likvidno poslovanje kako bismo mogli najbolje podržati jedni druge

  • Imate li zalihe svih osnovnih linija?

Da, poduzeli smo mjere prije karantene kako bismo osigurali da smo u potpunosti opskrbljeni i da imamo sve što vam je potrebno kada dođe vrijeme ponovnog otvaranja salona.

  • Možete li mi dostaviti robu na vrijeme?

Možemo. Samo ovaj tjedan isporučili smo više od 400 paketa na razne adrese salona dok se vi pripremate za ponovno otvaranje. Tijekom sljedećih tjedana naš cijeli tim skladišta i financijski tim su vam pri ruci kako bi se osiguralo da su sve narudžbe prikupljene, spakirane, fakturirane i isporučene na vrijeme od strane naših GLS partnera koji imaju odličnu rekordnu uslugu. S time u vidu, ako je narudžba hitna, napravit ćemo sve što možemo kako bismo osigurali da dobijete robu na vrijeme.

  • Kako ćete mi pružiti uslugu budući da neću imati vremena za sastanak s prodajnim savjetnikom sljedećih nekoliko tjedana.

Naš tim prodajnih savjetnika i tim iz centrale biti će potpuno operativni od 04.05. te će se povezati s vama kako bismo maksimizirali komunikaciju tijekom ovog razdoblja. Želimo pomoći, a ne ometati!!

  • Hoćete li nastaviti s webinarima ili moramo doći na akademiju za obuku?

Budući da su webinari bili tako uspješni, svakako želimo nastaviti s njima, ali kao što ćete se složiti, smanjit ćemo broj tjednih seminara. Poslat ćemo vam upit mailom koje datume preferirate, u kojim smjenama, na koje se teme želite fokusirati. Već smo zaprimili važne povratne informacije iz ankete, koje ćemo koristiti kao temelj za budući razvoj.

Nastavit ćemo nuditi "uklopljen" pristup načinu na koji nudimo edukaciju. U ovom vremenu bez presedana moramo ponuditi fleksibilnost u našem pristupu edukaciji. Gdje god možemo organizirati online edukaciju, tako ćemo i učiniti, u vremenu koje vama odgovara. Nastavit ćemo sa seminarima u akademiji sa više praktičnih radionica i naprednih treninga, kao i limitiranu edukaciju u salonu, gdje je potrebno.

Ako imate bilo kakvih drugih pitanja, slobodno nam pišite tako da vam možemo direktno i pravodobno odgovoriti.

Želimo vam sve najbolje prilikom ponovnog otvaranja salona i zapamtite...
Keune je uvijek tu da vam pomogne!