Support your salon by Keune

Poštovani partnerski saloni, dobrodošli u prvo izdanje biltena #Keune Adriatic #Supportyoursalon.

Ovo je vrijeme bez presedana, a sada kada su saloni zatvoreni, prirodno je da mnogi od nas osjećaju anksioznost i pitaju se kako će izgledati sljedećih nekoliko tjedana i mjeseci u vezi sa zdravljem svih naših poduzeća. Nikada nije bilo važnije održavati pozitivan, uzbudljiv stav, po čemu je frizerska industrija poznata. Iako je već mnogo toga rečeno o onome što trebate i što možete učiniti da budete povezani sa svojim klijentima i zaposlenicima tijekom krize, vrijedno je podsjetiti se nekih ključnih najboljih praksi koje danas koriste saloni i mala poduzeća širom svijeta.

U ovom izdanju usredotočit ćemo se na 5 ključnih tema; #01 Vrijeme; #02 Komunikacija; #03 Financijski pregled; #04 Podrška državnih i financijskih institucija; #05 Higijena i sigurnost.

#01 Vrijeme

Kada posao ide normalno, stalno se žalimo na nedostatak vremena. Često čujemo ljude kako govore: "Kad bih imao samo više vremena da se usredotočim na svoje poslovanje, umjesto da samo radim, možda bi se mnogi projekti realizirali". Ako izvadimo pozitivne rezultate iz ovog poremećenog razdoblja, VRIJEME je nešto što smo sada dobili u obilju. Iskoristite ovu priliku da iskoristite vrijeme što pametnije kako biste izašli iz ove situacije još jači nego prije. Na primjer, zašto ne napravite „To-Do listu“ svih stvari koje biste željeli učiniti, ali nikad niste, postavite sebi nekoliko teških pitanja i tražite otvorene i iskrene povratne informacije od svojih zaposlenika i kupaca. Sada je VRIJEME za prioritete i stvaranje plana s kojim ste vi i vaš tim u zaostatku. Evo nekih stvari koje možete učiniti;

  • Ažurirajte svoj profil na društvenim mrežama najnovijim slikama za koje niste imali vremena. Ako nemate facebook ili Instagram stranicu salona, možda je sada došlo vrijeme da ih otvorite tako da vam olakšaju život u komunikaciji, izravno s klijentima.
  • Pregledajte svoje poslovanje u smislu doprinosa koji svaka usluga daje vašem poslovanju. Možda postoje mogućnosti da se više fokusirate na neke usluge koje vam u budućnosti mogu zaraditi više.
  • Pregledajte bazu svojih klijenata. Je li popis ažuriran, imate li njihove kontakt podatke i jesu li točni.
  • Pregledajte učestalost posjeta klijenata i postoji li prilika da pogledate kako povećati učestalost.
  • Nudite li klijentima uslugu „Savjetovanja u salonu“ i je li ona učinkovita?
  • Razmislite jeli maloprodaja dobra prilika za poslovanje vašeg salona u budućnosti?

#2 Komunikacija

  • Molimo vas da pokušate ostati pribrani u trenutnoj nepovoljnoj situaciji. Kao poduzetnik, važno je upravljati svojim djelovanjem koliko god je to moguće.
  • Komunicirajte. Ostanite u kontaktu sa svojim zaposlenicima, klijentima, zajmodavcima, najmodavcima i općenito poslovnim partnerima koji su bitni za vaše poslovanje.
  • Kreirajte Whatsapp grupu za svoje zaposlenike, kao platformu kroz koju ćete ih kontinuirano informirati o trenutnim događajima oko vašeg salona, kao i o raznim vanjskim utjecajima. Svakodnevna komunikacija između vas i vaših zaposlenika iznimno je važna, posebice u razdoblju kada je vaš salon zatvoren.
  • Ako imate bilo kakvih pitanja ili vam treba pomoć, obratite se Keune prodajnim savjetnicima ili direktno u naš glavni ured u Zagrebu, Keune Adriatic, +38516593344; Ljubljana +38659069640; Sarajevo +38733766005

( slobodno nam se javite u vremenu od: 08:00 – 15:00, svaki radni dan).

#03 Financijski pregled

  • Pokušajte složiti solidan pregled vaše financijske situacije čim prije. Analizirajte financijski status vašeg poslovanja (Obveze i potencijalni priljev novca kada se salon ponovo otvori).
  • Ukoliko je potrebno, obratite se vašem računovođi za pomoć.
  • Izračunajte različite scenarije u slučaju pada prometa.
  • Drugim riječima, što možete učiniti u slučaju pada prometa. S obzirom na ishod vašeg financijskog izvješća, trebali bi odlučiti je li potrebno kontaktirati vašu banku.
  • Zamolite vašeg bankara za opciju dodatnog zajma tijekom trenutnog kriznog razdoblja.
  • Kritički se osvrnite na sve troškove u vašoj firmi; procijenite jesu li troškovi neophodni kako bi vaš business opstao.
  • Prijavite se na odgodu plaćanja kod vaših zajmodavaca.
  • Upitajte vašeg računovođu za opcije oko vladinih mjera i odgode nameta i poreza.

#04 Podrška od strane vlade i financijskih institucija

#05 Higijena i sigurnost

  • Zdravlje svih je najvažnije. stoga osigurajte sigurno i čisto okruženje za sebe, svoje osoblje i klijente. kod kuće i u salonu
  • Molimo provjerite od lokalnih vlasti i institucija za savjete u vezi sa higijenom.

91947036 2908903125856368 4432023112619393024 o
91947036 2908903125856368 4432023112619393024 o